HYEE KAWAN KAWAN ! WELCOME TO MY BLOG . BE MY FOLLOWER OKAY (:

Tuesday, February 8, 2011

siti amiera sazali

miera...aku sayang kaw miera...
kenapehh kaw pindahh miera??
kenapehh kaw takk kasi tahu kadd aku awalawall supaye aku bolehh buad persediaan??
kenapehh miera??
kaw tahu takk aku sayang kaw??
kaw tahu takk??!
miera...kaw jgn lupe dekat aku yea??aku saynag kaw sampai mati miera..
kaw mesthi ingad yang kite selalu pergi tandas samesame tahun lepass...
kaw kene ingad tho..kaw kene ingadd !
miera..janji yea dengan aku yang kaw takkan lupekann aku??
janji yea??
kaw jgn lupe..contactcontact lahh dengan aku...janji yea miera??
walaupun kaw dahh takkk rapatt ngan aku mcm tahun lepass..,,tapi kaw tetapp ade kad dalamm hatii aku niee miera..
kaw tahu takk..aku nakk meraungjehh tibetibe kaw datang sekolahh pakaii baju kurung warne biru..
aku tanye dorang..
dorang cakapp kaw nakk pindahh..kaw tahu takk..Allah jehh yang tahu perasaan aku time tho..
nacibb baikklahh..sebelumm kaw pergi,,aku sempatt jumpe dengan kaw,,salam tangan kaw...
aku bersyukurr sangatt...
miera,,kaw jage diri yea??
aku kat sini selalu sayangkan kaw...

<3 <3 <3 miafieqa.. <3 < 3 <3

No comments:

Post a Comment