HYEE KAWAN KAWAN ! WELCOME TO MY BLOG . BE MY FOLLOWER OKAY (:

Saturday, February 12, 2011

demam melanda! ! !

atoiii!!
macam mana aku bolehh demam nihh??!!
haissyhh...
memang memeritkan kepala aku!!
dengan selesema nya!!
dah mcm tersumbat dengan berus jambann jehh hidung aku nihh!!
hhaaaiiihhh!!
when aku call kawan 'tersayang' aku..
he said yang suara aku sengau!
ohh!!damn! !
malu woott!!
tapi nakk buad macam mane..rindu gilegile kat dea punya pasall...
hahahaha...gatalll! ! c(=
hurmm..aku takk tahu lahh nakk tidurr macam manehh nihh..
bernafass menggunakan mulutt jehh lahh yang aku mampu buad mase nihh...
hhaaiihh.....
aku demam nihh punn sebab sharingsharing aiirr dengan si durra..
dea selesema..
aku ingad,,aku dahh cukup kuatt untukk protect dari berjangkitt dengan durra..tapi takk bolehh...sebab aku takk pakaii lifebuoy!!
huahuahua...
xD..
merepekk! !

No comments:

Post a Comment