HYEE KAWAN KAWAN ! WELCOME TO MY BLOG . BE MY FOLLOWER OKAY (:

Sunday, February 6, 2011

adDmaTh

adDmaTh!!
alamakkk..hanye 30% sajehh yang terjawabb..lagi 70% aku takk tahu nakk buad macam mane...
perghh..mmg susahh gile babeng!!nakk tercabut otakk  aku menjawabbnye..
cikgu asjurina nakk  kitorang jadi anakk yang bijakk...mmg banyakk omeworkknye..mintakk maaf lahh cikkgu kalaw takk siapp..saye mmg banyakk yang takk faham..hehehe...
bile aku bukak jehh buku adDmath..otakk aku teruss blankk..takk ingatt apeape punn...
huahuahua...bile lahh aku nakk expert nihh??
haiiihhh....esokk dahh sekolahh,,mmg aku targett..,,ramai gile yang takk siapp agy..
hahaha...aku jaminn 100%..tapi mase tho,,time aku on9 fB,,aku tengokk kat status nani,,dea dahh siapp adDmath..pergghh!!mmg expertt..hahaha..aku jehh terkebilkebill macam kurakura..hahaha..
takkpe..fahmi dahh sepakatt ngan aku nakk meniru antare satu same lainn..
hahaha..aku tunggu kaw fahmi..kaw lahh sahabatt aku!!
hahaha...

No comments:

Post a Comment